NO ES VENBE ANOREXIA
MIRA... se que putse no responeu aquesta consuulta, pero jo tinc la mooolta necesitat de que mo respongueu... a no ser qe vulgueu qe em qedi anorexica...
be... jo notu greix (poc) a la panxa... no em vull tornar anorexica, pero em vull rebaixar el greix... com ho faig...
siusplau ajudeeu pk ja us en vaig fer 2 de consultes,... pero mai me les responeeu
Sara Bujalance

Hola! La única manera de mantenir un volum de greix adequat al cos és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. Quaslevol esport que t'agradi t'anirà bé, però si vols treballar panxa i cintura en concret, fes abdominals i exercicis amb un hulahop. A part d'això no cal que facis res més. També és important que tinguis paciència, el teu cos s'està desenvolupant i això fa que encara tinguis la cintura i la panxa de "nen/a petit/a", a mida que vagis madurant i el teu cos vagi prenent formes més adultes, veuràs com la cintura es va afinant i el pit va sortint. Molts petons!!