Ajuda!!!!
Hola adolescents,
primer de tot feu molt bona feina.
Mireu el meu problema es que em veig panxa lesmeves amigues diuen que no pero jo mo noto i quan sec sem queda la panxa com amb un mixelin. Quan menjo inteto no mejar molta xocolata, xuxes i quan cuino intentono fregir les coses amb molt d'oli ja que porta greix. Ara el meu germà està fen el sopar i ma pregunata que preferia ou ferrat o truita i he triat truita perque n engreixa tant. No crec que tingui cap transtorn alimentari perque despres de menjar no hem sento malament.
Que puc fer perquè em marxi la panxa?
Hem podeu donar algun consell respecte aquet tema que em pugui ajudar a no tenir anorexia o algu per l'estil?
Sara Bujalance

Hola r2001! Aquest "mixelin" que et surt quan t'asseus és el més normal del món i li surt a tothom, encara que estigui prim. La única manera d'evitar que surti és tenint un forat a la panxa, i això no és possible, així que no t'amoinis. Pel que fa a l'alimentació, recorda que pots menjar de tot sempre i quan sigui de manera equilibrada. Això vol dir que pots menjar ou ferrats també, però de tant en tant. El que també et serà molt útil per mantenir un bon pes i una bona salut és fer esport. Qualsevol esport que t'agradi t'anirà bé. Així que tant per assegurar-te un bon pes com evitar un problema com una anorèxia el que has de fer és menjar de tot, equilibrat i fer esport de tant en tant. Molts petons!!