Pes adequat??
Hola, estic preocupada per el meu pes, peso 49 kg i faig 1,65m, faig força esport (corro, monto a cavall...) menjo poc i no molt veriat (NO menjo peix, verdura, alguna carn...)
Estic bé???
Sara Bujalance

Hola Laiia! El teu pes està justet, i més tenint en compte tot l'esport que fas. De cara a tenir un bon pes i una bona salut és molt important que mengis de forma més completa i més variada. Menja 5 cops al dia (3 àpats principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 a mig matí i 1 a mitja tarda. Els complementaris poden ser una peça de fruita, per exemple), suficient (no et quedis amb gana), i menja també variat i equilibrat (com marca la piràmide alimentària). Sé que pot costa acostumar-se a menjar coses noves i que s'ha de fer un esforç per canviar els hàbits alimentaris, però val molt la pena que demanis ajuda als pares i facis un petit esforç per ampliar i completar el teu menjar. La teva salut t'ho agrairà, i més tenint en compte que estàs en edat de creixement i és molt important que mengis bé per tal de que el teu cos es desenvolupi bé. Molts petons!!