Estres
Hola bones,
Des de fa un temps, un mes o així em preocupa un tema que es la caiguda de cabell. Em cau quan em dutxo o quan estudio em veig a la taula. Jo crec que tot això es degut a l'estres produït pels estudis i tot això. Voldria que em donesseu alguns consells per evitar estressar-me. La mastrubació es bona per l'estres o es pitjor?
Moltes gràcies! Sou uns cracks!
InterPersonal

Hola riki! Sóc l'ELi Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs jo et recomanaria primer de tot anar a un especialista per descartar el que és i què no és i que verifiqui que és epr tema d'estrés.
Segurament que si que pot estar relacionat amb l'estrès també.
Com dius masturbar-se momentàniament redueix la tensió, però per l'estrès del dia a dia hauries de tneir altres estratègies. Per exemple, uns bons hàbits quotidians com de son, aliment van bé, i sobretot l'Exercici físic! Molt important i positiu!
Pots fer també relaxació, potser per youtube trobes algun video qeu t'ajudi a aprendren. És un entrenament que a poc a poc veuràs com et beneficia.
Endavant
ELi AUlet www.interpersonal.cat