De parella...
Hola,
Volia comentar que aviat faré 1any amb el meu novio i estic molt contenta perque tot va molt be. Però hi ha una cosa que m'agradaria canviar i em resulta molt complicat: són molt orgullosa i tossuda i sempre em menjo massa el cap pensant sempre en el pitjor. Confio molt amb ell però sóc una persona molt impulsiva i tot em senta malament de seguida i aixo provoca que a vegades no li parlo gaire bé per això i quan ja ho he fet és quan m'empenadeixo. Ell em diu que no passa res que ja sap com soc i que lo important és que l'estimi, però a mi em sap molt de greu comportar-me aixi amb ell de vegades, no s'ho mereix. Em podries donar algun consell per millorar la meva conducta?
Moltes gràcies per llegir el "parrafon"! :)
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Et felicito molt i molt de que et facis responsable d'aquests comportaments que no t'agraden i que els vulguis canviar! Fer això és un pas important i que et farà créixer!!!
Doncs tens més control del que et penses. Cada vegada que t'estigui a punt de passar abans de posar-te impulsiva, atura't un moment i pensa: què és el que necessito? enlloc de fer un crit o posar-te exigent. I llavors li dius més tranquil.lament el qeu realment li vols dir.
Ell t'ha donat una explicació molt bonica. Us mereixeu els dos que la relaió pugui funcionar i que ni els teus impulsos ni la teva tossuderia gunayin.
una abraçada
ELi Aulet www.interpersonal.cat