ESTIC BE?
Hola donc mira el meu problema es que tinc 13 anys i pesso 37 kilos i nose si esta esta be o malament pero el cas esque em sento gorda. Siusplau contesta et necesito!
Sara Bujalance

Hola fresitaa! Amb 37 quilos no pots estar grassa perquè és un pes baix. Això vol dir que el problema no està en el teu cos, sinó amb com et veus tu a tu mateixa, ja que sembla que t'estàs veient més grassa del que ets realment. Per sentir-te bé amb tu mateixa el que has de fer és valorar-te positivament (fes una llista de les coses que t'agraden de tu. Si cal, pots demanar ajuda a familiars i amics), donat permís per equivocar-te, com li passa a tothom i rodejat de gent que et faci sentir bé. Aquestes són les claus reals per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. Per assegurar-te un bon pes només tens que menjar equilibrat i fer esport de manera habitual. Molts petons!!