Panxa i cul.
Hola Adolescents! Volia fer-vos una pregunta per a mi bastant important. A veure,a mi m'agrada moltíssim el meu cos i m'estimo moltíssim però m'agradaria aprimar panxa i cul (cuixes per darrera, podríem dir-ho així...), però vull fer-ho sense deixar de menjar (no menjo "guarrades"). Què em recomaneu? Gràcieeeeeeeeees!
Sara Bujalance

Hola! Aprimar o engreixar només una part concreta del cos és difícil, ja que si aprimem o engreixem ho fem de tot en general. El que sí pots fer és mirar de mantenir un bon pes en general, incloent la panxa i el cul, menjant equilibrat i fent esport. Fer esport, de fet, és una molt bona manera de treballar el cos. Qualsevol esport t'anirà bé, però si vols treballar panxa i cul en particular fes bicicleta, patinatge (cul i cames), i per la panxa fes abdominals i exercicis amb un hula-hop. Recorda que hauríem de fer esport al voltant de 3 cops a la setmana. Molts petons!!