One question for my life
Hui dia 20 he m'ha passat algo extrany. Avui he acabat l'entrenament abas d'hora, per tant he anat a la dutxa com sempre i han aparegut l'equip de futbol que te 2 anys menys que jo, fins ací bé, però quan s'han començat a llevar la roba m'estava agradant el que veia. Es a dir se m'ha parat en aquell instant ja que m'agradava el que veia: cames fortes, penis... Jo no m'he ficat l'etiqueta de "Gay", però últimament sols faig que fixar-me amb nois, i el que m'ha passat hui m'ha agradat més. Soc gay?
Anissa Ouali

Hola Jose, com estàs?
l'orientació sexual no es defineix per qui t'excita, sinó de qui t'enamores. L’excitació la podem sentir per persona del mateix sexe o pel sexe oposat. en canvi, ens definim homosexuals, hetero o bi, depenen de amb qui ens agradaria tenir una relació més estable, compatir més espais nostres i de la nostra vida, sentiments més intensos,... (cadascú ho pot definir com més li agradi).
El temps ens ajuda a anar coneixent que ens excita i de qui ens enamorem, així que no tinguis pressa, sobre tot en un moment on les hormones també juguen el seu paper. Així que res d'etiquetes!
un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali