Crec que tinc ANOREXIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hola, jo tinc 13 anys, medeixo 1'55 i peso 43-44 les meves amigues diuen que estic molt prima, pro no mu veig i casi no menjo perque tinc por de engreixarme.Al febrer tinc la revisio dels 13-14 anys al metge i me mara sap el meu problema pero lo unic que es obligarme a menjar i controlarme el pes.Pero clar nomes ma vist elpes de 44 i ja s'espantava i ahir al pesarme vaig veure que pesava 43,2kg pro jo em veig gorda.Nose si es anorexia... ES ANOREXIA??????
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació, pel que expliques imagino que ho estàs passant força malament i que estàs molt preocupada. I, de fet, és normal que estiguis preocupada perquè tota aquesta preocupació pel i el menjar, i la por a engreixar es pot arribar a convertir en una anorèxia si no ho frenem ràpid. A més, segons el teu pes estàs prima, de manera que el problema no està en el teu cos, sinó que està en com et veus tu a tu mateixa, o sigui, és un problema de percepció, de forma que la solució no està en no menjar, la solució està en aprendre a valorar-se de forma positiva i acceptant-nos tal i com som. El millor que pots fer és parlar amb la mare i explicar-li com et trobes per dintre: la por que tens, l'angoixa, etc. i anar al metge, així evitaràs posar-te malalta. Molts petons!!