autorstima per terra
hola, estic en 4 d' ESO i molta gent de l'institut es pasa el dia insultant-me i maltractantme verbalment, em pase el dia agobiat, avegades depent de qui em trobe per el passadis tinc por de el que em diguen,e perdut la confiansa en mi mateix, em pase cuan arrive del institut em pase el dia a casa i els fins de setmana igual per por a el que em pugen dir per el carrer, tinc por a eixir de casa. que puc fer per recuperar la meua autoestima?
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AUlet. psicòloga d'Interpersonal.
et recomano que parlis amb un adult de confiança: pares, algun professor, monito... Això e´s molt important! necessites un adult que t'ajudi i que els hi demostri que d'aquesta manera no es tracta a la gent!
Confia en tu i en el cop de mà que et pugui donar un profe, monitor, etc...Tot es solucionarà si fas aquests passos!
La teva autoestima no depèn dels altres! Ara mateix entenc que et sentis trist, però el que passa no té res a veure amb si ets més o menys vàlid! Tu ets molt vàlid!! Deixa que et donguin aquest cop de mà! agafa forces i no deixis passar un dia més. Si demanes ajuda , al vida et sorprendrà positivament!! Estima't i prova-ho!
una abraçada