Relació
Doncs, jo sóc una persona a la que li agradaria conèixer molta gent el que em passa es que sóc una persona molt tímida i aleshores quan conec algú tinc por de que com sóc molt tímida i em costa obrir-me als demés jo li resulti una persona aburrida o pitjor que s'aburreixi al meu costat, llavors aixó em frena alhora de relaciona-me amb la gent. També sóc una persona a la que li costa fer el primer pas per conèixer a algú perquè sempre quan ho vaig a fer em quedo en blanc i no se que dir i de que parlar. També veig a persones que són molt bones en aixó i que capten rapidament als dèmes i fan que els demès s'interressin per elles. M'agradaria que em diguesiu alguna cosa per fer alhora de conèixer a algú o perquè la gent se m'apropi a parlar.
Moltes Gràcies!!!
InterPersonal

Hola M1999,
T'acabo de respondre una altra consulta!
Mira, la timidesa és una eina molt útil en la nostra societat! Ens serveix per frenar la nostra manera de ser i observar com es comporta el grup. D'aquesta manera podem adaptar el nostre comportament al lloc on estem o en funció de les persones amb qui estem. Per tant, millor que no desaparegui!
Si vols que hi hagi algun canvi... ho hauràs de propiciar tu. Interessa't pels altres, pregunta on estudien, què els agrada fer, si tenen germans, com és el seu dia a dia, si tenen aficions... hi ha un munt de coses que poden explicar-te! Veuràs que si tu inicies la conversa, molt sovint els altres també la seguiran!
Però recorda (com diu un article d'avui): si volem que les coses canviïn, hem de començar a fer coses diferent!
Una abraçada!
www.consultajove.cat