mama
Hola!
Ara mateix, estic amb una noia no des de fa gaire, però, encara que ja ho sàpiguen els meus amics... m’agradaria poder-li explicar a la meva mare, però el problema és que no se com introduir-li el tema... Alguna proposta?
Anissa Ouali

Hola Lapumukyreshulona!
Per la teva consulta i el teu nom d'usuari, et refereixes a parlar amb la mare sobre la homosexualitat? Algun cop has parlat amb la teva mare sobre aspectes més íntims, sexualitat, parelles?
Pots començar parlant l'enamorament per exemple, quan algú ens agrada, com et fa sentir estar amb aquesta noia...
Però d'aquesta manera potser a la mare li costa captar el tema si donem moltes voltes, per això a vegades és més senzill ser clar i explicar-li que t'agradaria parlar amb ella, ja que és important per tu, i comentar-li que ara mateix estàs coneixent a una persona que t'agrada i voldries que la conegui.
Si fos el cas que és difícil per ser una persona del mateix sexe, podries començar tanteigant el terreny sobre la homosexualitat i veure com va reben aquesta informació.
Potser que li sorprengui o li sigui difícil, però és la teva mare i t'estima!
Sento no donar-te una resposta més clara, i si prefereixes concretar-nos una mica més, ens ajudarà molt a donar-te resposta!
Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali