Dubtes curiosos
1. Si un noi per casualitat ejacula en una piscina, mar... pot haver la possibilitat que una noia es quedi embarassada?
2. Quan et masturbes només estimulant el clítoris no es trenca l'himen, no? o si?I si només estimules el clítoris un metge ho pot saber sense que li diguis, només observant?
Gràcies.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
A la primera pregunta, no, si et banyes en un lloc on abans un noi s'ha masturbat i ha ejaculat no hi ha possibilitat d'embaràs ja que els espermatozous no tenen molta vida fora del cos i el pH de l'entorn no és el mateix a l'aigua que dins els genitals.
Pel que fa a la segona pregunta, si no introdueixes res dins la vagina no es trenca l'himen, si ho fas, hi ha possibilitat de trencar-lo o de fracturar-lo d'alguna manera (però això no significa que deixis de ser verge) i un metge no pot saber si et masturbes o no només observant els genitals.
Una abraçada molt forta!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat