CAROLINA
Hola, soc carolina i tinc 15 anys i res que peso 70 kilos.. i medeixo 1.65 nres.. que me voldria aprimar i nose com perque faig esport a tot hora, i res no maprimo, voldria aprimarme 5 kilos per estar mes saludable pero no se com.. me podries fer una dieta, o com menja, veure molta aigua al dia es bo? menja molts bocates? menjar 3 gots de llet al dia? ajuda!!!
Sara Bujalance

Hola Carolina! No cal que facis cap dieta en concret, l'únic que necessites fer és dur a terme uns hàbits alimentaris saludables basats en les recomanacions de la piràmide alimentària, aquí la tens:
, i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Fent tot això de forma habitual t'assegures un bon pes segur. Beure suficient aigua al dia també és molt important, es tracta d'anar bevent al llarg del dia de forma habitual i no arribar a tenir massa set, però tampoc cal que t'obsessionis. 3 racions de làctic al dia també està bé, intenta variar i prendre també iogurt i formatge, no només llet. I si tot i així tens dubtes sobre com menjar o sobre el teu pes, podria ser bona idea anar al metge i demanar-li consell. Molts petons!!