Peeeeees!!!
Holaaa, mira, ting 13 anys, peso 38 i medeixo 1,50. Volia saber si el meu pes és adient... Bueno, la veritat esque per mi, sentu qe ting les cuixes......diriem que amb les cuixes em sentu gorda... :( Espero que em respongeuu... :))
Merci, Adeu ^-^
Sara Bujalance

Hola! El teu pes és baixet per la teva alçada, així que és impossible que tinguis res gras, ni les cuixes ni res. Això vol dir que el problema no està en el teu cos (el teu cos està bé), sinó que ho està en com et veus tu a tu mateixa, o sigui, t'estàs veient les cuixes més grasses del que realment són, i això no s'arregla aprimant, sinó que s'arregla aprenent a valorar-te de forma positiva veient-te tal i com ets, parlar amb adults de confiança, com els pares, i els amics t'anirà bé per aprendre a estimar-te i veure't tal i com ets. Per assegurar-te un bon pes només cal que mengis equilibrat i que facis esport habitualment. Molts petons!!