( ˘ ³˘)♥ PESSSSSSSSSS
Fa dos mesos o cosa així el meu IMC era de 25 i ara es de 23... Jo sóc una noia bastante gran, ja que sòc ampla i alta, i sempre havia tingut un IMC normal fins fa dos o tres anys, llevors vaig tenir sobrepés, i crec que era perquè estaba tota l'estona picant..la questió es que he passat de 72kg a 67kg en poc temps. Abans de baixar de pes tan de sobte, anava casi cada día al gimnàs i el meu pes era igual...pot ser que l'exercici realitssat al gimnàs m'estigui fent efecte ARA?...no, veritat? A mes, ultimament menjo poca varietat i soc molt "tiquismiquis" amb el menjar, abans, menjava verduras, peix, carn, pollastre... i ara mengo sobretot pasta i carn...i no bec tanta aigua con abans...
Com pot ser hagi baixat 6 kg en pocs messos sense fer exercici i amb una alimentación menys adequada?
Sara Bujalance

Hola Liveandlove! La veritat és que és estrany que menjant de forma menys equilibrada i sense fer esport hagis aprimat, per tant el que has de fer el més aviat possible és anar al metge i explicar-li, ja que les baixades de pes poden estar relacionades amb algun tema de salut. A més, és important mantenir un bon pes de forma més o menys estable, també pe salut, així que ves al metge i comenta-li. I tot i baixar o no de pes, menja equilibrat i mira de fer esport, almenys de forma moderada, ja que són pautes que afavoreixen una bona salut. Molts petons!!