Necesito algun consell...
Hola!
Estic bastant grassoneta... Peso 84Kg i medeixo 1'64m. Ho faig tot, menjo molt sa i faig esport 3 dies a la setmana. El meu grup d'amiges estàn molt primes i al seu costat em veig.. Bé, ja us ho imaginareu.. Em podrieu donar algún consell per baixar de pes? Si us plau!
Sara Bujalance

Hola Bertaa! La millor manera d'aconseguir un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat, tal i com marca la piràmide alimentària (aquí queda explicada la piràmide:
), i fer esport, com a minim, 3 cops a la setmana, tal i com ja fas. A part d'això no cal que facis res més. Si tot i així encara tens dubtes sobre el teu pes o creus que ja menges prou bé i no t'està funcionant, el que has de fer és anar al metge, ja que hi ha certs temes de salut que poden estar relacionats amb el pes i és important que te vegi un metge, ell/a t'orientarà i t'ajudarà a mantenir un bon pes fent-te un seguiment. I molt important, no et comparis amb les altres noies, cada cos és diferent i únic, i ens hem de respectar i acceptar tal i com som, ja que totes les persones tenim dret a ser felices tinguem el pes que tinguem. Molts petons!!