AJUDAAAA
Peso 40 i mitg i medeixo 1,60 (mes o menys) em vui aprimar mes pero em diuen que no que ja estic masa prima pero no em veig com jo em vui veure!!
ajudaaaa siusplaaaau
que faaaaig???
Gracies:)
Sara Bujalance

Hola! Fes cas del que et diuen perquè el teu pes és massa baix, si aprimes més pots tenir problemes molt seriosos de salut. Pel que dius el problema està en com et veus tu a tu mateixa, i això no s'arregla aprimant, sinó que s'arregla treballant autoestima. El que necessites per sentir-te bé amb tu mateixa i és aprendre a valorar-te de forma positiva (fes-te una llista de les coses que t'agraden de tu. Si vols demana ajuda a familiars i amics per fer la llista), donat permís per equivocar-te i tenir defectes com tothom (hem nascut per ser únics, no perfectes), i rodejat de gent que et faci sentir bé. Parla sobre com et sents i sobre les coses que et preocupen amb la gent que t'estima també et farà bé, així que no et quedis el patiment a dintre i parla-ho amb els teus. Molts petons!!