Pits
Bon dia/tarda/nit!
Voldria fer-vos una consulta sobre els meus pits, ja que encara que ma mare digui que no, jo se que no es així.
Quan va baixar-me la regla, els pits em van créixer de cop i a més, vaig engreixar-me un munt. Després d'això, vaig aprimar-me moltíssim deixant de menjar i van quedar caigudes i molt horribles. Em van dir que poc a poc poden canviar, pero jo se que no poden tornar al seu lloc.
Els exercicis, serveixen per possar-ho com totes les noies de la meva edat?
Hi ha alguna solució per pujar-los (a més dels exercicis i de operar-se) i que funcioni de veritat?
I les operacions son recomenables? I són molt cares?
Com puc evitar ue es veguin caigudes? Quin tipus de sostenidor es millor? I amb el Bikini?
Si podeu respondre'm, seria de gran ajut:) Moltíssimes grácies<3
InterPersonal

Hola Indie17,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
El cert és que nosaltres no som expertes en el cos humà ni tampoc en la forma dels pits, per tant no crec que et puguem ajudar en tots aquests dubtes.
Sí que és cert que els pits, com qualsevol part del cos humà, nota els canvis de pes i per tant, si vas aprimar-te tan de cop, també se'n poden haver ressentit. Si vols assessora't amb el teu metge de capçalera però sobretot procura no obsessionar-te!
Seria interessant que busquéssis quins són els teus punts forts (tan físics, com de caràcter), que segur que en tens més del que et penses! la nostra autoestima no pot centrar-se únicament en un sol aspecte ;)
Una abraçada
www.consultajove.cat