Banyes?
Hola, fa poc vaig parlar amb el meu ex per saber si m'havia posat les banyes amb una noia mentre sortiem.
Vaig parlar amb amics meus, de l altra noia i del meu ex i tots hem van dir que es van liar en unes dates en les quals encara sortiem, tot i que ell nega que em va ficar les banyes (Diu que ho vam deixar i despres es va liar amb ella) No se a qui creure, a ell o a les amistats. Estic embolicada i penso molt en aquest tema.
Aquest dijous parlare amb ell per dir-li tot el que m han dit els meus amics (i seus) Pero no se que fer si hem diu que me les va posar, que hauria de fer? I si s'enfada per haver pensat que hem va ficar les banyes quan no me les va posar? Es amic meu i no el vull perdre, que puc fer? S'ho dic? Ara no em parla i el veig casi cada dia als pasadisos del insti...
InterPersonal

Hola bonica,
Entenc que tinguis vulguis saber la veritat, però què en treuràs? Canviarien les coses si saps que va estar amb una altra persona abans de deixar-ho? Sé que fa molt mal veure com una persona que estimem o estimàvem ens ha traït (o almenys dubtem de la seva lleialtat), però no podem encallar-nos aquí. Aquesta persona potser ha actuat malament, però ara tu n'estàs patint les conseqüències.
Desconec els motius pels quals vau tallar la relació, però segurament el fet de saber la veritat no canviarà res. A vegades és millor no fer-se mal remenant coses del passat, Has de mirar per tu i començar a enterrar aquest episodi, per així poder oblidar-lo. En cas que vulguessiu tornar a estar junts, sí que seria important que parléssiu del tema i que construíssiu de nou la confiança.
Crec que ara et toca rumiar si vols mantenir aquesta amistat amb ell. Tu tens els teus dubtes sobre la seva credibilitat, oi? Doncs observa com es comporta, per així poder decidir si confies de nou en ell o no (encara que sigui només com un amic). Deixa de buscar respostes i posiciona't en la indiferència. Veuràs com t'ajuda a treure-t'ho del cap.
Una abraçada bonica!
Laia Sala
www.consultajove.cat