Sleep
OLisssss tinc un petit prolemilla. Mira el k passa esk jo vis mb i tal i soc feliç i blablabla. PRo despres en el moment d'anar dormir i vagi tal pro ns em costa un huevo. O sigui trigo ns quanta estina en adormirme com tres hores o així i també em desperto a mitja nit i no dormo molt bé. Què passa??? Xk és???? Esk diuen k es xk estic estressada o algu així però esk sí faig moltes coses pro ns jo estic be.
InterPersonal

Hola bonica,
Pel què expliques tens moltíssima energia! I això pot ser un problema a l'hora d'anar a dormir. Tinc la sensació que durant tot el dia el teu cos va al 100% i és genial.
Però el nostre cos no és com una màquina que quan la desconnectes para del tot. Més aviat necessita un temps per anar disminuïnt la velocitat, per entendre'ns.
Procura als vespres no fer gaire activitat per poder-te relaxar mica en mica. Menja suau i dedica una horeta a mirar la TV o a llegir (ajuda moltíssim per agafar el son). Si ho necessites també pots fer-te una dutxa d'aigua calenta. Evita el mòbil, les tauletes i qualsevol aparell electrònic la mitja hora abans d'anar-te'n a dormir.
Prova de seguir aquestes pautes i ens vas informant.
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat