"pits"
holaa!!
aveure estic una mica preocupada per els meus pits. Aveure el cas es que tinc 13 anys, pero desde fa un 1 any o fins i tot casi 2 no em creixen els pits, nomes tinc una 80 de pits. Em va baixar la regla per primer cop als 10 anys em vaig desarollar una mica rapid, aixo em fa preocuparme pels pits, perque penso que no em creixeran mes si no m'han crescut mes fins ara. Nose si tambe te alguna cosa a veure perque que soc molt baixeta no arribo ni al metre 50 y nose si te de veure aixo amb els pits. Bueno el cas es que estic bastant preocupada fins i tot e escoltat molt dir a gent que diuen que si tels toques molt no et creixen i.... estic preocupada!! siuspaluu ajudeumeee!!!
besiituusss
InterPersonal

Bon dia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Mira, el cert és que tots els pits són diferents, i pot ser que els teus pits hagin crescut menys, o simplement, estiguin creixent més tard!!
Dir-te que no hi ha cap miracle perquè els pits creixin, i tampoc res perquè no creixin, aquests creixeran el que hagin de créixer fem el que fem. Temps al temps, el més important és que a tu t'agradis i deixis temps al teu cos per desenvolupar-se! I si simplement els teus pits són de mida més petita, estigues contenta, té moltes avantatges també! Les noies que tenen els pits grans sovint es queixen de mal d'esquena, i els seus pits perden la fermesa abans.
Totes les persones tenim complexos, però aquests no haurien de ser tan potents com perquè ens facin sentir malament.
Segur que si tu t'agrades tal com ets, ho transmets a la resta de la gent!
Molts ànims!!
www.consultajove.cat