no se si l'agrado... :(
Hola, fa tres anys que estic enamorada d'un noi de la meva classe, algu, l'any passat, li va dir que jo li agradava i ell m'ho va preguntar per whatsapp, jo s'ho vaig dir, que m'agradava i tal, llavors vaig estar quasi tota la nit (m'ho havia dit a la tarda) menjantme el cap en que ja no em parlaria i que havia estat una tonta en dir-li, quan al dia seguent vaig anar a l'institut tot va continuar com sempre (per alleujament meu), pero des d'aquell moment el noto més raro, quan estem junts, amb els amics i tal, no para de mirarme i de molestarme, a mi em dona la sensacio que ho fa per cridarme l'atenció, he provat d'estar a soles amb ell pero es imposible perque sempre hi ha algun amic o amiga pel mig, pel que fa a les amigues no em preocupa perque elles saben que m'agrada i ell no es dels tipics nens guapos i "que estan buenos" a mi ell m'agrada per la seva personalitat. Jo voldria saber si li agrado per com es comporta amb mi perque no ho fa amb altres noies i si hauria de dir-li alguna cosa per poder estar amb ell?
PD: Jo no estic molt delgada i mai he tingut novio ni res, tampoc es fixen molt en mi, pero a mi el meu fisic no m'importa, pero potser a ell si i per això no em diu res.
Moltisimes gracies.
InterPersonal

Bon dia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
Nosaltres no et podem dir si li agrades o no, ni tampoc si has de dir-li alguna cosa... la primera part només la sap ell, i la segona només la pots decidir tu.
Moltes vegades intentem interpretar els actes d'una persona per saber si li agradem o no, i això pot ser un error, ja que pot donar peu a confondre'ns i endur-nos algun disgust. Hem de tenir clar que l'única manera de saber si li agradem a algú, és preguntant-li a ell directament. Si ell t'ho va preguntar, podries fer tu el mateix? Si et fa molta vergonya, sempre pots intentar preguntar-li amb alguna indirecta, o fer servir algun amic o amiga que tingueu en comú que et pugui donar un cop de mà!
El que has de fer és posar en una balança: dir-li alguna cosa, encara que la seva resposta no pugui ser la que volem escoltar, o no dir-li res, i continuar com fins ara! Has de valorar que prefereixes!
Molts ànims!
www.consultajove.cat