urgenttttt!!!!
fa una setmana vaig deixar al meu novio per segon cop, el primer va ser perqe em vaig enterar que palava amb una altre noia "tontejan" mentre nosaltres estavam sortin pero li vaig donar una segona oportunitat i li vaig dir que si tornava a passar algu del mateix estil no el volia veure ni en pintura,i una setmana despres em vaig enterar de que ho seguia fent i el vaig deixar definitivament despres d'una gran discusio, d'aixo fa una setmana i desde llavors no hem internaviat paraula anem al mateix insti i cada cop que ens veiem ens girem la cara. crec que no es mareix ni la meva amistat despres de tot pero portavem sen amics desde petits i era una persona molt important per mi tinc el cap fet un lio perque en vritat se que el trobare a faltar d'aqui un temps i que mai tornara a ser el mateix. aixo es perque no l'he oblidat del tot o perque? nececito saber la vostre opinio sobre si tornarieu a tenir la mateixa amistat amb aquesa persona despres de tot... un petó i gracies:)
InterPersonal

Bon dia floreta,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns.
Primer de tot dir-te que és normal els sentiments que ara mateix tens. El que podries fer és intentar deixar passar el temps, deixar que l'enfado que ara tens et passi (o no sigui tan recent) i després ja decidiràs com actues amb ell. El que està clar és que ens hem de fer respectar, i que les parelles estan per respectar-nos i no per fer-nos mal, per tant, has pres una bona decisió frenant aquesta relació si tu veies que no t'estava respectant i que t'estava fent mal.
Ara deixa passar el temps, oblidar-nos d'algú que ha estat important per nosaltres no sempre és fàcil, el més important és que et centris en tu. Pots intentar no mirar-li les xarxes socials, distanciar-te d'ell el que puguis. Fes coses que t'agradin, passa estones amb les teves amigues, coneix gent nova i riu molt! Centra't en tu i fes el que et vingui de gust.
Molts ànims!
www.consultajove.cat