Anonimiti
Mira ja es la 3 ra consulta i aixo es el k necesito en k majudeu:
1. No tinc hobbys. Magraden molt poques coses sobretot jugar a videojocs. He provat basquet i magrada lunic k no vull fer com a extraescolar sino com a hobby a davant de casa meva hi ha una pista pero jo tb i vull jugar des de casa Mb una minicanasta. K faig sempre maburreixo!
2. El meu somni es ser actriu cinematografica😍faig teatre coma extraescolar, busco castings per series i anuncis ( mai en trobo cap k sadapti a mi pero ho intento) tambe miro les series en angkes amb subtitiols (els subtitols a vegades) per millorar per si me ne danar a EEUU, se cantar molt be i ballar no molt, soc bastant guapa (rosa ulls marrons) alta i prima i mesforço moltiiissiiim en akuest somni. Els meus pares ho saben i magradaria sortir en alguna serie de disney channel per exemple no em faria res mudarme nomes pels amics, pero... Sempre m'imagino com arribaria a ser famoseta: fairia surf a la platja i em descobririen , em fa cosa explicaru sencer pk us pensareu k soc creguda kuan es tot el contarari, pero puc confiar auxi k es: faig surf i una dekrlles k fa fotos a models em selecciona per un anunci de bikinis, faig passareles i mentravisten on menciono lo del cinema i magafen per series i pelis i canto buff... Em konformo amb lo de cine pero bueno 😂. Vull ajuda com desego la meva carrera?
3. No ser kina carrera seguir pk vull anar a la UNIversitat
4. Depen de kina olor faci algu em molesta mooooooooooolt, tinc una amiga k fa una olor extranya i la nena em cau be i semore maguanto perke no magrada ofendre a la gent, pero bomit! K faig respecte a les olors?
InterPersonal

Bon dia,
Sóc Carlota Portabella psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
Anem per passos:
Pel que fa als hobbies sembla, pel que dius, que en tinguis molts. T'agrada el basquet, el teatre, cantar, jugar a videojocs... Si amb aquests no et sents suficientment realitzada, pots pensar en altres coses que t'agradin. Cada dia pots dedicar 5 minuts a pensar en alguna cosa que t'agradaria provar.
Pel que dius del teu somni, està molt bé! És molt important tenir somnis i perseguir-los!! Ara el que has de fer és informar-te de quines carreres et poden ajudar a aconseguir-los i combinar-ho amb altres coses, com alguna agència de publicitat, alguna escola de teatre... Has de buscar per internet i veure quin recorregut t'agrada més i t'ajuda a aconseguir el teu objectiu.
Pel que fa a les olors, és normal que et pugui passar, hi ha gent que és més sensible que altre. Pensa que l'olfacte és un òrgan que s'adapta amb facilitat, al principi notes molt les olors però t'habitues a aquesta rapidament.
www.consultajova.cat