masturbar-se
Hola tinc 16 i encara no he tingut relacions sexuals ni m'he masturbat. Tinc curiositat per començar masturbar-me pero nose com començar ni on esta situat el cloteris.
Hem podrieu donar alguns consells per començar i on es mes adecuat, al llit o a la duxa??
Tinc molts dubtes.
Gracies.
IESP

Hola Anita!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP. Grpacies per consultar-nos!
El millor que pots fer és utilitzar un mirallet per observar com són els teus genitals, i localitzar cada part.
Veuràs que on s'uneixen els llavis, per la part superior, hi ha un òrgan cobert per un caputxó, de manera arrodonida: és el clítoris. També es reconeix fàcilment perquè és molt sensible i al tocar-lo pot ser molt agradable.
Respecte al lloc, això ho tries tu. Es tracta de practicar a poc a poc, descobrir com funciona el nostre cos de la manera que ens agradi, ja que cada persona és diferent!
Espero haver-te ajudat una mica! :)
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat