Drama total-Enamorada de la meva amiga
Bé, fa ja casi un any que estic enamorada de la meva amiga, i ja no puc més. No m'estima com alguna cosa més que una amiga, això ja ho sé, i estic molt deprimida perquè no me la puc treure del cap. He venut la meva dignitat per ella, ho he donat tot i no sé que fer. Primer vaig deixar a les meves amigues per ella, i després vaig canviar la meva forma de ser, vaig provar a aprimar-me, i res, a ser-li servicial com ningú o era per ella, i més tard a fer-me "la rebel", i finalment, ara em comporto amb ella com sóc en realitat. Però res a canviat. Cal dir també que sóc bisexual i no he sortit de l'armari, però jo crec que ella ja coneix la meva sexualitat.
La meva pregunta és: Com puc treure-me-la del cap? Perquè està clar que mai arribarem a tenir una relació o aventura.
IESP

Hola!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP. Grpacies per consultar-nos!
Amb el que expliques, no et dona la sensació que més que amor, has viscut una dependència? Pensa que estimar a algú no implica que canviem, ni que posem en perill la nostra salut (deixant de menjar), ni que deixem de banda a altres persones... Estimar vol dir desitjar estar amb aquella persona en concret, però si el sentiment no és mutu, s'ha de seguir amb el cap ben alt i amb el temps passar pàgina per trobar a algú que sí ens correspongui :)
Potser t'aniria bé parlar amb ella del tema, ja que pel que dius, tampoc has estat sincera amb els teus sentiments no? Podria ser que amb el temps aprengius a veure-la com una bona amiga i ja no farà tan mal.
Espero haver-te ajudat una mica! :)
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat