HIGiENE-
Hola,
primer de tot, gràcies per tenir el consultori, és molt útil!
Bé, volia comentar-vos que, des de que tinc pel al pubis, la regla,... (Els canvis) em fa molta pudor el xiixi i és horriible ja que doncs sempre que em poso uns pantalons, leggins, ... quan mels trec se'm queda la olor alla i és mooolt molest.
Quan em va començar a passar, doncs vaig decidir comprarme un gel d'aquest de frescor,contra irritacions,etc i tambe posarme salvaslip inclus els dies de no regla. Pero segueix fent-me pudoor i nose que fer. A part, tmbe tiinc molt de fluix cosa que amb els salvaslips doncs no es indomode. Pero sempre penso en que si estic amb el meu novio i em fa dits? (cosa que ami mencataria, osigui que no ho faria a la força, pero magradaria doncs aixo que no fes pudor)
Petonssss<3
IESP

Hola!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP. Gràcies per consultar-nos!
Aquest canvi en l'olor és ben natuarl! És degut als canvis de la pubertat, i a l'aparició del fluxe vaginal. Aquest, encara que pugiu resultar incòmode a vegades, actua com un antibiòtic natural per la vagina de les noies.
És millor que no utilitzis cap gel, ja que ets molt jove i el teu cos encara s'està formant. Aniria millor que et rentis cada dia, utilitzis roba interior de cotó, i rentis els pantalons/leggins amb freqüència, d'acord? Però recorda que aquesta olor és molt normal! (aquí al consultori, hi ha més dubtes com el teu)
Espero haver-te ajudat una mica! :)
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat