Orgasme?
Porto 4 mesos amb el meu nòvio i bueno, estem genial, només hi ha una cos que em preocupa... Crec que no aconsegueixo a arribar del tot a l'orgasme, és a dir quan ho fem m'encanta i sento plaer però no estic molt segura de que arribi al sumun del plaer... nose. Es que potser faig algo malalment? Hi han postures que facilitin més l'orgasme?
Merci adolescents;)
IESP

Hola Marietaaa!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP. Gràcies per consultar-nos!
Com expliquem moltes vegades al consultori, l'òrgan més erògen i sensible de les noies és el clítoris. aquest es troba a la part externa de la vulva i estimular-lo pot ser molt plaenter i pot fer sentir un orgasme.
Pel contrari, la vagina no és gaire sensible, i per això la penetració no fa sentir tant com sempre ens han dit (és un mite molt extés!)
Per què no proveu la propetra vegada d'estimular el clítoris? O tu mateixa quan estiguis a soles, aprofitar per conèixer com funciona el teu cos?
Espero haver-te ajudat una mica! :)
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat