No el conec
Hola adolescents, primer dir-vos que m'encanta la pagina seguiu així.
La consulta: Fa un temps em vaig començar a pillar per un noi que hi ha molts matins a la parada del tren, en plan amor platonico i tal, i se que va a la meva escola, fa un curs més que jo. He vist el seu facebook i crec que es majo i m'agradava cada cop més i li vaig enviar una solicitud ja que tenim amics en comú pero entenc que no me l'hagi aceptat. Que creieu que hagi de fer? Se que em dirieu que busques alguna cosa en comú i m'apropés a ell per exemple en el tren, pero soc molt vergonyós i no em veig capaç de fer-ho. La meva millor amiga m'ha dit de que parli amb ell, pero no puc, em fa molta vergonya ja que no em coneix de res i jo realment tampoc el conec de res a ell, nomes de vista. Que puc fer? Li envio una altre solicitud o ho deixo passar? Ajuda :(
InterPersonal

Hola Roger!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Entenem com et sents, a vegades la vergonya no ens deixa fer allò que realment ens vindria de gust, ens paralitza.
Si no et veus capaç de moment de dir-li alguna cosa directament a ell, pots provar de tornar-li a enviar una sol·licitud d'amistat, a veure si aquest cop l'accepta. També, sabent que va a la teva escola, pots provar de parlar amb algun amic o amiga d'ell, és una manera indirecta d'apropar-t'hi i esbrinar si té parella, quins gustos o aficions té, etc.
Esperem que amb aquests petits consells puguis acostar-te una miqueta més a ell ;)
Una abraçada i que tinguis molta sort! Ja ens explicaràs!
Mariona Busto
www.consultajove.cat