Chat
hola!!
Doncs, la veritat es que m'agradaria poder conèixer a més gent i fer noves amistats per aixó us demano si em podiau dir el nom d'algun chat o d'alguna pàgina web on poder conèixer i fer noves amistats de forma segura. També m'agradaria saber si coneixeu algun campament d'estiu a Barcelona o aprop perquè aquest estiu m'agradaria anar a algun per conèixer a gent i tal.
Gràcies!!!!
InterPersonal

Bon dia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per utilitzar el consultori.
És complicat això que ens demanes, no hi ha cap xat que puguem assegurar que sigui segur al 100%, ja que sempre que utilitzes perfils virtuals corres el risc que la persona que hi hagi a l'altre costat no sigui la que tu esperes. És molt senzill fer perfils falsos. Si tens ganes de conèixer gent el millor que pots fer és apuntar-te a fer activitats, mira pel lloc on vius, segur que hi ha nombroses activitats possibles on et pots apuntar i conèixer gent nova.
Pel que fa a les colònies, no en coneixem cap en concret, però sabem que per Barcelona s'organitzen moltes, el que pots fer és preguntar a la gent del teu entorn o buscar per internet, segur que en trobes alguna que s'ajusti al que busques.
Una abraçada
www.consultajove.cat