oblit
Hola
Fa dos mesos el novio hem va deixar. Ho estic passant super malament, estic com en depressio, no tinc ganes de fer res, estic de mala llet, super desanimada. Cada dia tinc ganes de plorar. Crec que no estic aixi nomes per ell. Dues de les meves amigues, quan ho vam deixar, van comensar a tontejar amb ell. Una li va dir en el noi que no hi volia res pero latre cada dia em restrega per la cara que parlen molt i aixo.
La meva vida, ara, es com un tunel negre sense final i no se com sortir!
Gracies. Una abrassada!
InterPersonal

Bon dia guapa,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per utilitzar el consultori.
Entenem que estiguis així, una ruptura sempre és dolorosa i més si no has sentit que tenies el suport de les teves amigues.
Primer de tot dir-te que per superar una ruptura de parella una cosa que pots fer és agafar distància i mirar d'allunyar-te al màxim d'aquesta persona i de tot el que et recordi a ella. Intenta no mirar-li les xarxes socials, no mirar fotografies, coincidir el menys possible amb ell, etc. Ara és un moment en què has de pensar únicament en tu i en el teu benestar, ara és el moment de què facis una llista de totes aquelles coses que et fan sentir bé i les posis en pràctica (sortir a passejar, fer una mica d'esport, escoltar música, un massatge, etc), has de posar-te les coses el més fàcil possible, surt amb alguna amiga teva a passejar, distreu-te i pensa en tu! Ja veuràs que fent això, en un temps, les coses milloren!
Pel que fa a les teves amigues, el millor que pots fer, si no ho has fet fins ara, és parlar amb elles i explicar-los com ets sents. Digues el mateix que ens has explicat a nosaltres, segurament si els expliques com et sents ho entenen i entre totes trobeu la manera de solucionar aquesta situació!
Molts ànims!!
www.consultajove.cat