URGENT !! OBSSESIÓ
Hola! Bé t'explicare una mica el que em passa, ja fa com un any o així que me obssesionat molt amb el menjar... és a dir no menjo res fregit, ni bolleria ni re d'això... A més soc molt activa m'encanta moure'm faig volley 1h i 30 min dilluns i dimecres i educació fisica 1h dimarts i dijous (també a casa agafo videos de rutines de cardio o així..)
La meva preocupació és que ahir em vaig fer un esguinç de primer grau i m'han dit que repós TOTA 1 SEMANA i tinc por d'engreixarme... sempre he tingut una mica d'obssessió pel meu cos i m'agrada com esta (medeixo 1'59 i peso 55) i nose que fer amb el menjar aquesta setmana de repós...és a dir, menjo menys, (el que faig ara es esmorzar molt molt bé (avui torrades grans de pa de sègol amb oli d'oliva verge i un bon tros de formatge fresc (que per cert en menjo a vegades molt i no se si esta bé això?) i una meduixa amb el meu té verd de sempre. DE sopar sempre una amanida i de menjar depen del que em posa la mama.
Estic molt precupada per pujar de pes aquesta setmana de repos AJUDA SIUSPLAU!! Gràcies.
Sara Bujalance

Hola! Pots estar ben tranquil·la perquè tot i haver de fer repòs uns dies o setmanes degut a l'esguinç no engreixaràs, ja que no suposa tant de temps. L'únic que has de fer és menjar equilibrat (i menjar equilibrat és una cosa que hem de fer tant si podem fer esport com si no). L'esmorzar que fas està molt bé, l'únic que faria és afegir una miqueta més de fruita perquè una sola maduixa és poquet, menja un parell o tres. Pel que fa al dinar, està molt bé que mengis el que et posi la mare, i per sopar l'amanida està bé sempre i quan l'acompanyis d'alguna cosa més, com una mica de peix, pollastre, carn... o una truita, per exemple, si no tens gaire gana una mica de pernil dolç/formatge, etc., i procura no fer sempre amanida, posa també verdures a la planxa, al vapor, bullides, al forn... cremes de verdures, sopes.. I evidentment, de tant en tant recorda que podem menjar pizza, embotit, etc. ja que són aliments que consumits de forma moderada també formen part d'una alimentació equilibrada. Molts petons!!