Necesito perdre pes!!
Hola!! Estic molt preocupada, no m'agrada gens el meu cos:( Peso 56 kilos i medeixo 1,66. Les meves amigues diuen que estic molt bé, pero jo em molt veig gorda.He engordat 10 kilos en set mesos!! Em fa vergonya posar-me segons quina roba perquè odio el meu cos. No hi ha manera d'aprimar, faig bàsquet 3 cops per setmana...nose que més puc fer.
Es bo fer dieta? Com puc conveçer a la meva mare per fer-ne? petonss
Sara Bujalance

Hola! Primer de tot, el teu pes està bé, estàs prima! No necessites aprimar res! I per mantenir un pes correcte no cal fer cap dieta en concret, només cal ser constant en una alimentació equilibrada (com descriu la piràmide alimentària) i fer esport al voltant de 3 cops a la setmana, així que el que pots demanar-li a la mare és dur a terme una alimentació variada, equilibrada i completa, ja està, no cal res més. En edat de creixement és possible guanyar pes de forma brusca, però si veus que el teu cos ha pujat pes molt ràpid i et preocupa, el que has de fer és anar al metge i comentar-li, ell/a mirarà que tot està bé i que el guany de pes és degut al creixement i no a cap altre tema. Molts petons!!