Preocupada
Hola mira, tinc dos probleme greus. El primer es que m'agraden molt els cossos de noia, al cole amb una altra nena ens feiem petons al lavabo y ens tocavem, i no crec que estigui gaire be. Fins i tot, cuan estic calenta em poso a mirar porno, i resulta que el lesbic es l'unic que m'agrada. Sempre m'han agradat nois i mai he estat enamorada d'una noia, pero he arribat a voler tenir sexe amb alguna amiga meva. Es mol extrny! No se que fer, perque li vui proposar a una amiga meva de fer-ho, pero soc molt petita i estic segura que em dirá que no i que estic boja. No se que fer, perque no em puc contenir tinc moltísssimes ganes de que algú em toqui i em petoneji (una noia) i no ser com fer-ho. La primera pregunta, sóc lesbiana? i la segona: Com puc fer per xprimentar amb algú o per treurem aquests calentons i aquestes ganes?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Et responc:
1. Recorda que la pornografia és legal a partir dels 18 anys, ja que es considera que una persona ha de ser madura per entendre el que hi passa.
2. En cas d'excitar-se amb una escena lèsbica, no vol dir que la noia sigui homosexual (lesbiana), sinó que e stracta d'una pel.lícula que està feta precíssament per excitar, independentment de l'orientació afectiva-sexual.
3. Jo no et puc dir si ets lesbiana o no, ja que això ho sabràs tu amb el temps... Sobretot quan t'enamoris d'algú, ja que allà els teus sentiments es multiplicaran.
4. Tenir ganes d'experimentar amb una amiga també és més natural del que es diu, però recorda que no cal tenir pressa! Hi ha temps per tot, i no cal que et forcis a res, d'acord?
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat