Sóc massa tímida...😭
hola! Em pots ajudar? Es que sóc massa timida!! Hi ha un nen que m'agrada, però jo no se si jo a ell li agrado. Al insitut no ens parlem, només ens mirem, no se si som companys o amics.Ell està a última fila de la classe i jo a primera, i jo no em puc girar a classe perquè sinó els professors em renyen...😭😭 bueno que, al nadal vam fer "l'amic invisible" i per casualitat li vaig tocar jo al nen que m'agrada!😁. I em va regalar un os de peluix😍 el cas es que abans d'obrir el regal vaig mirar la bossa i ficava MarinaX. Em vaig preguntar que significava la X, no li vaig dir res a ell, només GrÀcies. Però estava impacient per saber el significa....llavors quan vaig arribar a casa, vaig anar al google i vaig possar... Significado de la X. I em va sortir una cosa molt forta. Deia que X=Beso. Em vaig quedar flipan,no s'havia que fer. Significa que li agrado😍?? Ajuda siusplau!! (Sento fer aquest toxo de text😅)
IESP

Hola Anònimaaa!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per escriure'ns!
Creiem que ja vàrem respondre al teu dubte i si no eres tu, la pregunta s'assembla molt, t'adjuntem l'enllaç:
Només comentar-te que l'única manera que tenim per saber si li agradem a algú o no és preguntant-li directament. Sabem que això fa molta vergonya i que no és fàcil fer el pas, però a vegades hem d'assumir el risc i pensar, què és el pitjor que pot passar? Segurament sigui que ens digui que ell no sent el mateix per nosaltres, però si no correm el risc, no ho sabrem mai.
De totes maneres, si encara no us coneixeu massa, nosaltres et recomanem que primer de tot comencis a establir una amistat amb ell, treu-li conversa, interessa't per les seves aficions, etc. i busca punts en comú. Si aneu guanyant confiança, potser més endavant et veus segura d'expressar els teus sentiments.
Que vagi molt bé i ja ens explicaràs com va evolucionant la vostra història! ;)
Una abraçada!
Mariona Busto
www.consultajove.cat