Sensació de estar sola
He començat la secundària i hem sento molt sola. A principi de curs semblava que tenia amics, pero poc a poc la gent s'ha anat distanciant i s'ha anat amb altre gent del institut, i jo encara no he trobat a ningu que m'entengui, que es preocupi per mi i siguem amics. I cada cop estic més malament, vaig veient fotos de les meves amigues i mai hem conviden, mai m'esperen en acabar a classe, i si no estic ni es donen conta, tambe haig de dir que soc bastant gelosa, pero esque ultimament tambe tinc problemes familiars, fa molt de temps que no veig a part de la meva família per una discusió i junt amb el que m'esta passant a l'institut tinc l'autostima baixa, sóc molt alta, i hem sento diferent al costat de l'altre gent, i a vegades penso que es per aixo que no tinc amics de veritat, no soc com les altres, baixes, o mitjanes i no m'agrada aquesta sensació, estic molt sola des de principi de curs i estic molt trista, cada dia tinc més ganes de plorar, tambe soc bastant tímida i nose si aixó es una de les coses que fa que estigui aixi.
Necessito ajuda siusplau, he buscat per internet i tot diu que has de ser tu mateix pero aquest tipic consell no hem serveix.
Siusplau necessito ajuda! :(
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Els canvis a vegades poden costar una mica d'arrencar, però un cop un comença a moure's els resultats vvenen.
Jo et que et recomanaria és qeu potser pots canviar de xip en això de "trobar algu qeu es preocupi per tu", crec que això és una trampa a la que a vegades caiem tots!! Enlloc d'això et recomano que siguis tu al qeu faci aquest pas i es preocupi per la vida dels altres, els plans que fan...
Noe stic d'acord en que l'altura no et deixi fer amics. No és un pensament que t'ajudi això! Jo tinc amigues molt altes i me els estimo moltíssim!!! i d'altres molt baixes i mitjanes. La capacitat d'estiamr no depèn de l'altura!!!
Fés petits passos! Pensa què faries de diferent si de cop i volta passa un miracle i s'emporti la por de fer els primers passos. Que faries??
I fes una llisa de les respostes ( trucar a algu, xatejar més, interessar-me epr com estan els altres...etc). Aprofita el munt d'hores que estàs amb gent epr fer aquest experiment del miracle!!
Funciona! depèn de tu! FÉS FORA A LA POR I A LA MANDRA I COMENÇA A CAMINAR!
Eli Aulet www.interpersonal.cat