No me liat mai.
Hola adolescents.cat!
Soc una noia preadolescents, tinc 13 anys, la majoria de gent ia es comença a lia,io encara no me liat per la vergonya, sempre dic que mai en tindre, pero ne tinc, he perdut moltes oportunitats i a totes les e dit que no.
Quan em preguntet que si me liat, tinc po (vergonya) de dir que no, tinc ganes de liar-me, però com t'he dit tinc vergonya.
Què puc fer per a no tindre bergonya i liar-me?
Gràcies.
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs jo et diria que és molt naturalq eu encara no t'hagis liat. i A més és de valents fer-ho quan un està preperat, no com tothom ho faci!
Si tothom es tira del castell tu també ho faries?
Deixa qeu al vida et sorprengui i et porti aquestes situacions. La vergonya va marxant a mesura que un es va afrontant a noves situacions i veu que és més fàcil del qeu creia!!!
Quan arribi el moment ho sabràs! Això també els hi pots dir quan et preguntin! Vols ser " una mujer florero" o una noia que decideix quan ella vol?
endavant!
ELI Aulet www.interpersonal.cat