Com iniciar una conversació amb el noi que m'agrada?
Hola, hi ha un noi al meu institut que m'agrada però té 2 anys més que jo. No hem parlat mai i no se com començar a fer-ho... No vull semblar una desesperada, només una pregunta no molt directa amb la que pugui començar una conversació agradable amb ell però sense que sembli estrany. Ell ja sap que m'atrau físicament per que s'ho va dir un amic meu :( i em mira bastant, però no crec que sigui per que li agrado. Necessito ajuda!!!
Gràcies :)
InterPersonal

Hola mariona!
Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs pots començar per saludar, o un què tal, o buscar si pots trobar algun tema comú..etc. o si anirà a alguna festa o concert que facin per la vostra zona...etc.
A vegades costen aquestes situaicons, però no perquè no saps què dir, sinó perquè s'ha de buscar el moment de llençar-se, i el bon moment no hi és, el crea un mateix!!!
Jo et recomano que t'arrisquis a fer el primer pas! Ens hem d'arriscar a que els altres ens diguin que si o que no!! Així és com un es fa valent i fort!!! De la por surt el coratge!!
Endavant!
ELi AUlet www.interpersonal.cat