Menjaermenjarmenjarmenjar,només penso en el menjar,
Sisplau necessito que algú m'escolti...
Acabo de fer un afartament de moltes porcaries, i em fa molta por engreixar, de fet porto anys amb aquesta por, vaig aprimar 15 kg amb un any de manera saludable amb una metge, fa molts anys, vaig aprendre hàbits saludables, ara sóc major de fa un parell d'anys ja i he intentat fer dietes amb una altre metge, però no és la mateixa i és més estricte i no ho aconsegueixo, tot i que em diuen que estic bé, després em frustro perquè vull aprimar i faig coses rares amb el menjar. Menjo massa de veritat, faig els 5 àpats i menjo suficient per qualsevol persona només que jo no en tinc prou i després per la nit semblo boja menjant... alguns cops he vomitat, però ser que no és lo correcte.. jo ja no ser què fer estic desesperada... vaig al psicòleg, però no sé...segueixo amb aquesta "obsessió" i aquesta por..
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que dius imagino que ho estàs passant malament. De fet, pel que expliques és molt possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària, i per això és necessari que rebis ajuda. Rebre ajuda és la única manera de que tornis a tenir el control de la teva vida. Si ja vas a un psicòleg, parla-ho amb ell/a, ja que només et podrà ajudar si ets sincera i li expliques la veritat, igual que la metgessa, parla amb ella i digues-li la veritat, només així et podrà ajudar. Són professionals, t'entendran i t'ajudaran, ja que la seva feina consisteix en això. També pots trucar-nos a Fundació Imatge i Autoestima si necessites parlar: 93 454 91 09. MOlts petons!!