Primeres vegades
Soc una nena de 15 anys i porto uns quants mesos de lio amb un nen de 16. Fa poc vam decidir feru i ara ja hu hem fet 4 cops, a mi els dos primers dies em va sortir sang i em va fer bastant de mal, sobretot al primer dia. Això vol dir que s'em va trencar l'himen? Llavors tinc un altre dubte, el tercer i quart cop que hu hem fet ell ja s'ha corregut bastant, però a mi encara no m'ha vingut l'orgasme, però tampoc em fa gens de mal, es normal que encara no m'hagi vingut? Ell també triga bastant a corres, però algunes amigues meves m'han dit que es normal i d'altres que no. Necessito ajuda, contesteu-me al més aviat possible i deixeu-me amb anònim.
Moltes gràcies!
IESP

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per escriure'ns!
Anem per parts. Segurament el dolor i sagnat que vas tenir els dos primers cops sigui degut al trencament de l'himen. Per saber-ho cent per cent segur, hauries d'anar al ginecòleg, i amb l'exploració podria confirmar-t'ho. Que ja no et faci gens de mal és fantàstic. Les relacions sexuals són per passar-ho bé i no haurien de ser doloroses.
No hi ha un temps establert exacte que es consideri normal o no normal pel que fa a la duració. A vegades els nervis poden fer que al noi li costi una mica més ejacular, però és totalment normal. Com us diem moltes vegades, també és vital no donar tanta importància al temps i centrar-se a passar-ho bé! ;)
Per últim, recordar-te que la millor manera que tenim les noies per aconseguir arribar a l'orgasme és estimulant la part externa dels nostres genitals, concretament la zona del clítoris. Com veus, la penetració en si, no és la manera més fàcil per aconseguir-ho. Sempre pots ajudar-te de les mans mentre esteu mantenint relacions sexuals amb penetració. Però, com et dèiem anteriorment, intenta no estar tan pendent de l'orgasme i centrar-te més en gaudir i passar-t'ho bé, ja que si estem molt pendents de que vingui l'orgasme probablement no arribi!
Esperem haver resolt els teus dubtes!
Una abraçada,
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat