~El que m'excita~
Hola!
Us volia comentar un dubte que fa uns dies que em té confosa. Primer de tot dir que tinc parella des de fa 6 mesos, noi, i que tots dos som verges perquè l'inexperiència no facilita gaire...
Fa uns dies que vaig començar a mirar videos perquè masturbar-me amb la imaginació sola ja començava a ser difícil. I vaig estat mirant vídeos que només incinuen i toquen per sobre, entre noies! M'excita molt quan dues noies es toquen, és com si imaginés que rebo doble plaer però alhora em preocupa perquè tinc novio... i quan estic amb ell no m'excito tant... però tampoc he tingut cap fantasia lesbica més que el fet que sóc bicuriosa. No sé, a mi m'agrada excitar-lo a ell i fer-li mamades i altres pustures heteros... però amb un parell de videos insinuants entre noies ja he tingut orgasmes més ràpid que amb ell i darrerament tinc la sensació de que ho he fingit o han estat tant suaus que ni els he notat...
No vull etiquetar la meva orientació sexual perquè jo m'enamoro de la persona i em criden els nois, però... uf es que no sé, estic feta un embolic... què he de fer? Com pot influenciar el fet que m'exciti menys que quan estic sola? Pot ser simplement que quan estic sola no tinc cap.mena de prejudici contra mi mateixa a quan estic amb algú? Pot ser que sigui una feminista i básicament el porno hetero no em mola? Es que bàsicament són les parelles homosexuals les que noto que m'excita... en una parella, fins a quin punt puc considerar que sense exitació plena pot funcionar? Em fa vergonya com dir-li al meu novio que no em masturba bé... estic feta un embolic!!
De l'únic que estic segura és que em sento més comoda provocant a un noi que a una noia i que me l'estimo molt a la meva parella i m'agradaria poder trobar solucions a l'excitació amb ell... algun truc que en linia general agradi o tècniques o algu que sigui més interessant, sortir de la rutina potser... postures que no siguin tant cansades que el 69 arriba un moment on cansa...
Ajuda!! Gràcies!
IESP

Hola Camps de cotó!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Llegint la teva consulta, veig que tu mateixa et respons i vas molt ben encaminada!
Recorda que:
- Les persones ens enamorem de persones com tu dius, així que voler definir l'orientació sexual a vegades és complicat
- Veure pornografia lèsbica NO vol dir que tu siguis homosexual: són pel.lícules amb continguts molt eròtics i pensades per excitar.
- Amb la mastrubació a soles podem arribar a sentir molt plaer pel que tu dius: ens deixem anar, ningú ens veu, no hi ha judici... El que s'ha de fer és aprendre a desconnectar d'aquesta manera estant amb parella... i això porta temps, ens 6 mesos és molt dificil :)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat