Què faig?
Hola,
M'agrada un noi que em creuo tots els dies. Tot va començar quan feia sisè, em vaig fixar en ell perquè em recordava a un actor que m'agrada molt. Ara faig 3r d'ESO i m'agrada molt, però mai he parlat amb ell. Només ens hem mirat, hem dit un "hola" o hem fet un somriure.
Em podríeu ajudar? Havia pensat en escriure-li una carta (no d'amor) dient-li el que m'agrada d'ell i bé que el vull conèixer...Creieu que s'espantaria? Com reaccionaria?
Moltes gràcies!
IESP

Hola Xena Rose!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per escriure'ns!
Doncs nosaltres no podem saber com reaccionarà en llegir la teva carta, això només ho podrem saber quan li entreguis i la pugui llegir.
Com saps, l'única manera que tenim per saber si li agradem a algú, és preguntant-li directament a aquesta persona.
Saps si aquest noi té parella? Teniu algun amic o amiga en comú perquè pugui "donar-te informació" i pugui presentar-vos? Nosaltres et recomanem que primer de tot us conegueu una mica millor, ja que expliques que et vas fixar en ell perquè et recordava a un actor, però realment no saps com és, ni si t'agradarà la seva forma de ser un cop el coneguis. El que tenim clar, de moment, és que físicament t'atrau, però com saps això no ho és tot, i una amistat, sempre és un bon començament!
Que vagi molt bé i ja ens explicaràs com ha reaccionat a la teva carta, si és que finalment li escrius! ;)
Una abraçada!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat