LAUV THE OTHERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Bé, no sé per què estic fent aquesta consulta, ho trobo estúpid. Pero en fi, ja que estic...
M'agrada un noi un any més gran desde fa un any i mig, jo a ell li agradava abans, però va aparèixer la seva
"ex" i em va deixar de banda. Sé que sóc tonta, però malgrat que no parlem ja, jo ploro sempre i el trobo molt a faltar i sento que el necessito al meu costat, era un noi que sempre m'havia tractat super diferent als demés, era cuidadós, sempre intentava no fer-me mal en res, no era massa guapo, però era perfecte per mi. A sobre sé que a la "ex" no li agrada, només està amb ell per interès i no sé... li vull dir algo pero passo de que em digui gelosa, a part, ell sabrà, ell s'emportarà el mal, i llavors jo com una tonta estaré allà per ajudar-lo, com sempre he estat per tot. Tinc 15 anys, i m'he enamorat.
Que puc fer? Es una pregunta inutil perque em respondreu que no es pot fer res, només deixar passar el temps, però porto deixant-lo passar 3 mesos, i sincerament no puc més. Ajuda urgent. Gràcies.
InterPersonal

Hola olla28! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
En aquesta situació et recomano que prenguis una decisió. Per una banda, pots expressar el que sents per ell i com estàs. O per altra, pots decidir fins quanestàs disposada a esperar-lo. Marcar-te un temps per veure si passa alguna cosa de nou. Sinó, potser caldrà centrar-te en tu i noves experiències...
Entenc que et faci rabia lo de la ex, però és ell qui se n'ha d'adonar si e´s cert que l'utilitza. Podries donar-li la teva opinió, si ho veus molt clar, però tampoc se quin seria el resultat...si, com molt bé dius, també hi ha la possibilitat de que no vagi bé....
Si et tracta bé, confia un temps més, però no deixis de viure noves experiències!
ELi Aulet www.interpersonal.cat