T'odio massa visto...
Hola! Bé tinc un dubte sobre una persona. Fa unes setmanes ens parlavem pràcticament cada dia per whats, i ara ha començat a deixar-me vistos... No sé si he fet algo malament o l'he agobiat massa... El fet que em fa dubtar més és que cara a cara em riu i em parla bé, fa broma i això... No sé... A més a més m'és bastant curiós que m'afecta més que ell em deixi visto que altres persones...
Jo ja li he comentat però ell em diu que estava estudiant o tenia un dinar i no podia respondre... jo me'l vull creure però cada cop em, costa més.
Gràcies
InterPersonal

Hola Nojiko!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Evidentment és un misteri saber exactament si els teus dubtes són certs o no. Pot ser que si...
Si tu consideres qeu no, doncs et suggeriria que deixis un espai sense watsupp's durant uns dies. Potser no li agrada, o potser s´ha egoviat...o mil altres possibilitats. No ho sabem si ell no t'ho diu.
De totes maneres, en aquestes ocasions recomano que potser donar un espai de descans i distensió pots parar uns dies o parlar directament amb ell de manera calmada i acceptant que ell té dret a dir-te el que senti, t'agradi més o menys...Ets forta epr acceptar-ho!
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat