AAAmistats
Hola,
El q em passa es q m'he distanciat força amb una amiga i vaig més amb una altre, (Quedem molt sovint a les tardes i tal...després de l'uni) bueno les estimo per igual, però nose perque de vegades tinc jelos quan estan juntes, nse esd q crec q soc una persona mentalment forta i no vull q em passi...
Ja ho parlat amb una d'elles la q estem distanciades ja que li passa el mateix
nsse q fer pq les dos em cauen perfecte....
(Elles dues es portenm, però no s'han confiat gaires coses).
merci sou els millors!!!!
InterPersonal

Hola bonica!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
La veritat és que les amistats, com totes les relacions humanes, passen per diferents etapes i canvis a mesura que canvien les persones que les conformen. Entenc que puguis sentir gelosia en aquesta situació, però en comptes de separar-les, per què no proves de relacionar-vos més? Com més persones formeu el grup, més us enriquireu totes, ja veuràs! La varietat dins un grup d'amigues és molt important perquè permet veure altres punts de vista, defensar els propis, rectificar arguments i també tolerar i estimar persones amb opinions diferents a les pròpies.
Proposa activitats per totes tres i veuràs com l'amistat s'enfortirà!
Una abraçada!
www.consultajove.cat