Vull puja de pes!
Soc una noia que mai he tingut unes amigues que estiguesin al meu canto, ni res, les de tota la vida m'han fet moltissimes putades, mes que res m'han amargat la vida.. Vaig passar unes mesos amb ganes de morim cada dia, les "meves amigues" només feien que criticam i insultam i totes aquestes coses. Jo no li deia a ningu només al meu millor amic i ell em deia que ho digues als pares, però jo no li feia cas. Al final li va dir ell. Mamare ja m'havia notat algo, que no menjava, que estava sempre de mal humor... Tenien una paraula que em feia molt mal cada cop que me la diguen, despreciava el meu fisic, i al final no mho puc treure del cap, em vui engreixa per sentim be amb mi mateixa..
Sara Bujalance

Hola MariaRoca! El millor que pots fer per mirar de tenir un bon pes és menjar equilibrat, de tot, variat i repartit en 5 àpats (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 a mig matí i 1 a mitja tarda). A part d'això no cal que facis res més. Recorda que el pes també depèn d'un factor genètic, que no podem canviar, que fa que algunes estiguin primes de forma genètica i els costi engreixar tot i intentar-ho. Per això és tan important acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. I el més important, no facis cas del que et diguin els altres. El teu cos és cosa teva i ningú té dret a fer-te sentir malament per com ets. Si hi ha companys/es a l'escola que t'ho fan passar malament parla amb els pares i amb els professors, ja que per aturar el bullying és necessari rebre ajuda. Molts ànims i molts petons!!