Estic gorda
Hola
Des de que faig 4rt que estic gorda pero no m aprimo ni fent les dietes que em posa el metge.
Tinc 14 anys, peso 69 kg i faig 1,56m d'altura.
Aquest estiu vaig de colonies amb els del meu curs i estan com estic no puc portar bikini... Osigui que he de portar banyador tot i que no m'agrada.
Em vull aprimar ja per que d'aqui a unes setmanes ja vaig de colonies...
Siusplau ajudeume, ho necessito urgentment.
Sara Bujalance

Hola l4! Aprimar ràpid no és gaire útil perquè quan aprimem ràpid ho tornem a guanyar també molt ràpid, i molts cops guanyem encara més pes del que haviem perdut, així que millor no arriscar-se. A més, les pèrdues o guanys de pes massa ràpids comporten molts problemes de salut. La única manera realment efectiva d'aconseguir un bon pes és ser constant en una alimentació equilibrada i en fer esport de manera habitual. Tot i així, recorda que el pes i la forma del cos depenen també d'un factor genètic, el que sovint anomenem "constitució", que no podem ni triar ni canviar, i que per això és tant important acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. És molt important que et valoris de manera positiva, tinguis el cos que tinguis. Ja que el físic no el triem (depèn de la genètica) i les persones som molt més que el nostre físic. Tothom té dret a ser feliç, respectat i a viure la vida de forma plena tingui el cos que tingui. I ningú és millor o pitjor per estar més o menys prim. Així que no permetis que la preocupació pel físic t'espatlli les colònies. Tens tot el dret a gaudir-les, i en bikini també! T'has de creure que ets tan valuosa com els demés, pesis els quilos que pesis!. Molts petons!!