Estic bé? Ajuda!
Hola, sóc noia i tinc molts complexes sobre el meu cos. Faig d'altura 1'65, i peso aprox. 60-64 kg ( fa molt que no em peso). Practico molt esport diàriament, corro mitja hora, faig abdominals... i a més a més estic fen règim. Vull aprimar-me i tindre un cintura més estreta , pesar per alla uns 57 kg, que put fer?
Sara Bujalance

Hola! Doncs la veritat és que no et fa falta pesar 57 quilos perquè el pes que tens ara ja està bé. De totes maneres, per tenir un bon pes només cal ser constant en una alimentació equilibrada (tal i com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment, com ja fas. Per treballar cintura més concretament pots fer exercicis amb un hula-hop, que va molt bé. I el que has de tenir també és una mica de paciència, ja que el teu cos encara està madurant i li queda temps per endavant per desenvolupar-te. Ja veuràs com a mida que va madurant es va estilitzant i la cintura es va afinant. Molts petons!!