Amoor <3 M.M
Hola! Buenu crec que per explicar el meu 'problema' haureu de llegir una miqueta... :") Buenu el cas es que estic enamorada. Amb el noi ens vam conèoxer per whats app i jo el vaig obrir perquè a una amiga meva li agrada tot i que jo ja li he dit que sento alguna cosa per ell i ella ho va entendre. Fa dos divendres vam estar junts jo, ell i la meva amiga perquè anàvem a buscar una amiga al pavelló. Ell m'abraçava i em deia coses a l'orella i tal... i el dimarts passat va, quedar els dos sols a casa seu i dons resumin una mica ens vam 'liar' era la meva primera vegada i ell u savia.. va ser tot molt macu per el que em deia i tot. Hi va haver un moment en què em va tapar els ulls amb la ma i em va agafar per la cintura i em va portar cap a la seva habitació. Allà ens vam estirar al seu llit i buneu vam estar allà una estona liant-nos i despres jo li vaig demanar:
Jo: Perquè ho fas si no t'agrado?
Ell: Com que no t'agrado?
Jo: O sigui tu a mi si però jo a tu no
Ell va fer que sí amb el cap i em va fer un petó i mes tard en una altre conversa em va dir que m'estimava. I després al cap de una estona ens vam comensar a tocar.. va ser monu perk em demanava si em feia mal o si tenia por i aixo... o sigui es preocupava i quan vaig marxar em va donar una pilota que ens vam trobar el divendres per el carrer. Això es una mica el resum perquè també hi han altres detalls com el primer petó que em va posar la mà al pit (al cor) i em va dir 'Joder... relaxat <3' (tope monu). El problema es que nose si realment ell m'estima, sí, sé que em va dir que si però no m'ha obert en tot el cap de setmana. Ja se que potser es molt infantil perquè també el podria obrir jo però sempre ho faig.. buenu nose... no paro de pensar en ell en totwes hores i en tots llocs... s'ha tornat com el meu oxigen i a més ahir se'm va trencar el mòbil i nose si m'ha contestat (perquè ahir el vaig obrir demanantli si volia que hi anés avui). El pròxim dia que el veig en vull parlar amb ell però ell potser se'n cansa de que li torni a demanar. Però es que jo penso 'i si ell nomes vol lio?' I si m'està utilitzant. No ho semblava quan em parlava o quan em mirava però mai es sap... potser ell eestà cansat de que el deixon les ties... el cas es que si només em vol per lio.. perk a mi? si te la capacitat de enamorar a cualsevol? (no u dic perk em moli... esta comprovat :")) buuf... necessito consell...
nosé si m'he explicat gaire però esigual... espero que em pugueu ajudar una mica <3 merci per toot! <3
InterPersonal

Hola Adolescentdirectioner<3!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que estiguis feta un lio si sents certa incertesa. Pots esperar uns dies i a veure què passa. Les coses s'han d'anar construint a poc a poc...
Ara mateix poden ser totes les opcions, si no heu parlat de res, s'ha de veure què vol ell. A poc a poc, sense forçar.
Si en algun moment veus que ell no hi posa la mateixa part que tu , hauràs de decidir què fer. A vegades ens agrada alguna persona , però no sempre volem tenir-hi una relació. Igual que a vegades ens podem enamorar de qui no ens convé tenir-hi una relació.
La vida és injusta i avegades ens passen coses que no ens agraden, però llavors un ha de saber dir prou i utilitzar tot el que un aprèn sempre per millorar i aprendre a escollir qui i què vol al seu costat.
Endavant!
ELi Aulet www.interpersonal.cat